שרותי ראיית חשבון

משרדנו מספק שרותים נוספים מעבר לשרותי ראיית חשבון הרגילים. משרדנו מספק שרותים נלווים ורבים שלהלן:

  1. שרותי ראיית חשבון– ביקורת דוחות כספיים לחברות ולעמותות. הכנת דוחות שנתיים לעצמאיים, ייעוץ וליווי שותף מול מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
  2. בחינת חיסכון בתשלומי מיסים– כחלק אינטגרלי מעבודת שרותנו כרואי חשבון אנו עורכים בדיקה מעמיקה וקפדנית של כל האפשרויות של חיסכון בתשלומי המיסים.
  3. הנהלת חשבונות לחברות וליחידים– עריכת הנהלת חשבונות לחברות ויחידים, תוך הקפדה על התאמות בנק וכרטיסי אשראי ובדיקה מעמיקה של כל הכספים שעוברים בחשבונכם.
  4. חשבות– משרדנו מספק שרותי חשבות לחברות, החל מבניית תקציב, בחינת נקודת איזון, השוואת רווחיות לפרויקטים/מוצרים ועוד.
  5. ייעוץ עסקי- משרדנו מתמחה במתן נתינת ייעוץ עסקי בתחומים שונים וזאת במטרה לשפר את התוצאות העסקיות של לקוחתנו ולקדם את הלקוחות שלנו לפעילות תקינה, מסודרת ואחראית.
  6. מציאת פתרונות אשראי- משרדנו מסייע במציאת פתרונות אשראי לעסקים, הן בעזרת פניה לבנקים, לקרנות והלוואה בערבות המדינה.
  7. תכנית עסקית- כתיבת תכנית עסקית מקיפה ליזם לצורך בחינת היתכנות עסקית ולצורך קבלת אשראי.
  8. חשב שכר- משרדנו עורך חישובי שכר ובדיקות שכר לעובדים. במסגרת ביקורת השכר משרדנו מספק שרותים למשרדי ממשלה וגופים גדולים אחרים.

מעבר לאמור לעיל, משרדנו ישמח לסייע לך בתחומים שונים ולקשר אותך עם רשת המכרים הענקית של המשרד. רשת המכרים של המשרד כוללת לקוחות, מכרים של השותפים, שיתופי פעולה של המשרד עם גורמים שונים בתחום ראיית חשבון ובמקצועות משיקים לתחום.
משרדנו מספק שרותי ראיית חשבון בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, פתח תקווה, אור יהודה, קריית אונו, הרצליה, כפר סבא, נתניה ועוד.
משרדנו מאחל לכם המון הצלחה בעסק!  אנו מאמינים שכל אדם טוב במה שהוא עושה ולכן מומלץ מאוד להתייעץ איתנו. עוד יצוין כי השרות שלנו יחסוך לכם עשרות שעות של קריאה ולמידת הנושא באינטרנט וכן יחסוך בתשלומי המיסים שלכם באופן מוכח!
אין מהאמור לעיל מהווה ייעוץ מקצועי ו/או חוות דעת. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו- עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. לצורך עשיית שימוש במידע באתר, יש לצור קשר לפגישת ייעוץ מקצועית ומקיפה.
 

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק