איך פותחים עסק

אחת מהשאלות השכיחות ביותר בקרב יזמים רבים היא איך פותחים עסק מצליח? וכמובן שאין לכך תשובה חד משמעית, ולעיתים רק עם הזמן ועם הניסיון שתצברו במהלך הדרך תוכלו לפענח את התשובה לשאלה זו. אך לפני שבכלל תחשבו איך פותחים עסק מצליח, עליכם לדעת כי באפשרותכם לצוות אליכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיקלעו לדרככם. רואה חשבון מצליח יגרום לכל העסק שלכם לשגשג ולפרוח, ולכן אסור להקל ראש בתהליך בחירת רואה החשבון שיעמוד לצדכם. רואה חשבון טוב ילמד אתכם בשלב הראשוני איך פותחים עסק ומה עליכם לעשות כשלב ראשוני על מנת להגיע למצב שבו נקודת הפתיחה שלכם תהיה האידיאלית ביותר.
 

איך פותחים עסק בלי רואה חשבון?

מדובר בצעד שלא מומלץ בכלל! אומנם ללא רואה חשבון תוכלו לחסוך כסף, אך מדובר בצעד מסוכן אשר יכול להתברר כהחלטה שגויה של ממש. רואה החשבון הוא האיש שמנווט את העסק שלכם בדרך הנכונה, הוא יודע לצפות בעיות עתידיות בתחומים הפיננסיים ולדעת כיצד להתנהל אל מול כל הרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי). יש אנשים ששאולים בין חברים איך פותחים עסק או מחפשים באינטרנט מידע וחושבים שלמדו את מה שרואה חשבון למד במשך שנים של ניסיון. בעת פתיחת התיק תצטרכו לקבל החלטה האם לפתוח עוסק פטור או לפתוח עסק של עוסק מורשה? 
 
לחסוך זה דבר מבורך! אך לא כאשר מדובר באנשי המקצוע שלצדכם. לא רק שחשוב לשכור רואה חשבון, אלא גם אסור להתפשר על איכותו גם אם זה אומר שעליכם להוציא יותר כסף מאשר תכננתם לצורך הבטחת המהלך. לכן לפני שבכלל תתחילו לחשוב איך פותחים עסק? ומה עליכם לעשות כצעד ראשוני? תתחילו לחפש רואה חשבון או משרד רואי חשבון שיגרום לכם לקבל את ההחלטות הנכונות. בעת פתיחת עסק, משרדנו מעניק ללקוח הדרכה מקיפה על כל הנושאים החשובים לו באמת, כגון: מתי חייבים לדווח למס הכנסה על דוח שנתי, מתי חייבים להגיש דוחות מע"מ, איך ומתי משלמים, מהם ההוצאות המוכרות של העסק, רישום קבלה (מועד להפקה, מה צריכה לכלול), ביטול חשבונית, ניכוי מס במקור ועוד. חשוב מאוד לקבל המלצות מלקוחות של הרואה חשבון עוד בטרם קביעת הפגישה.
 

איך פותחים עסק עם מתחרים רבים?

אחת מהחששות הגדולים ביותר של כל עסק מתחיל היא כיצד להתמודד עפתים ריבוי של מתחרים, זוהי בהחלט דילמה מרכזית אשר התנהלות נכונה עימה תגרום לעסק שלכם לפרוח. את התשובות לשאלה איך פותחים עסק תוכלו למצוא אצל רואי החשבון איתם אתם עובדים, התנהלות נכונה במישור הכלכלי ובמישור הפיננסי תגרום לכם להיות ייחודיים ושונים לעומת המתחרים שלכם וכך תוכלו להשיג את הערך המוסף שיגרום לכם להשיג את קפיצת המדרגה המיוחלת.

שיתוף פעולה עם המתחרים?

אחת הטעות הגדולות של בעלי עסקים היא לחשוב שהמתחרה שלך הוא ה"אויב שלך". הרבה פעמים תגלו שדווקא מהם יגיע ערך רב לעסק כגון: לקוחות שצריכים משהו שאין להם (למתחרה) או שהם לא מומחים בוא ואתם יותר מומחים, מידע על התנהלות של המתחרה תוכל לפתוח לכם רעיונות לשיפור התנהלות העסק ובכך לחסוך בעלויות.
חיפושים פופולריים: איך פותחים עסק, איך פותחים עסק קטן, איך פותחים עסק פטור, איך פותחים עסק באינטרנט, איך פותחים עסק חנות בגדים, איך פותחים עסק בישראל, איך פותחים עסק מורשה, איך פותחים עסק אינטרנטי, איך פותחים עסק שווארמה, איך פותחים עסק בארה"ב, איך פותחים עסק באייבי.

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק