אפליקציית הנהלת חשבונות לעצמאיים וחברות

משרדנו עובד בשתי השיטות הקיימות כיום בשוק, השיטה המסורתית של הספקת מלוא מסמכי הנהלת החשבונות למשרד מידי חודש או חודשיים והשיטה השנייה הינה באפליקציית הנהלת חשבונות לעצמאיים חדשנית אשר הינכם מצלמים את ההוצאות באמצאות האפליקציה וההוצאה באופן אוטומטי מתממשקת למערכות שלנו, כאשר מנהלת החשבונות במשרדנו רואה את החשבונית היא מעדכנת אותה במערכת ואז היא מקבלת ביטוי אצלנו ואצלכם! הכי פשוט שיש!

בנוסף, אתם לא חייבים לצלם חשבונית אלא ניתן גם לעשות "העבר" בדואר אלקטרוני ואז באופן אנחנו מקבלים את המסמך ומעדכנים אותו אפליקציית הנהלת חשבונות לעצמאיים פעולה זאת חוסכת הדפסה מיותרת של המסמך- הנהלת חשבונות ללא נייר . בנוסף, ישנן תיבות מייל שניתן להגדיר שבאופן אוטומטי ישלח מייל של חשבונית למערכת האפליקציה ואז אף פעם לא תשכחו חשבוניות והכל יעודכן ללא טיפול שלכם!

לאחר קליטת החשבוניות כפי שצויין לעיל, ניתן לצפות אונליין על מצב רווח והפסד שלכם, סכומי התשלומים לרשויות המס (מס הכנסה, מע"מ) יהיה לכם לשלם כך שתוכלו להיערך לתשלומים והכל אונליין וללא הפתעות!

עוסק מורשה- מהפכה דיגיטלית כבר אמרנו?

השיטה הזאת חוסכת לכם המון זמן וכסף:

  1. שליחת חשבוניות אוטומטית באמצעות הדואר האלקטרוני-חוסך המון כסף בתשלומי מיסים! וחוסך זמן יקר באיתור החשבוניות, בדיקת כפילות וכו'.
  2. זמן הנסיעה לרואה החשבון או השליח.
  3. זמן לאיסוף החשבוניות
  4. הערכות לתשלומי המיסים הרבה יותר מדויקת באמצעות האפליקציה.
  5. שקיפות מלאה- בכל זמן נתון ניתן לצפות בדוחות רווח והפסד, ממה מורכבת ההוצאה, למה/איך? ועוד.
  6. ביקורות מס הכנסה בעתיד- כל החשבוניות סרוקות וכך ניתן יהיה למצוא הכל ללא כל בעיה.

בואו להיות חלק מהמהפכה הדיגיטלית בעולם הנהלת החשבונות והשאירו פרטים עוד היום! מידע נוסף תוכלו לקבל בדפים השונים באתר שלנו ובנוסף, כתבו עלינו באתר רשת 13 על השרות החדש.

יש לכם שאלה? אל תהססו להשאיר פרטים ונחזור אליכם !

ניתן להתקשר למשרדנו ותקבלו יחס חם ואוהב.

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק