אפליקציית הנהלת חשבונות- אפליקציה של רואה חשבון

משרדנו הבין שבעידן של היום לתת שרות טוב זה לא מספיק, לכן, אנו נותנים ללקוחותנו אפשרות להשתמש באפליקציה שתבצע עבורך:

  1. הפקת חשבוניות באפליקציה– מערכת הפקת חשבוניות (כל סוגי המסמכים)
  2. שליחת הוצאות באפליקציה– יש לך אפשרות לצלם הוצאות באפליקציה והם מועברות אונליין למשרדנו, מנהלות החשבונות של משרדנו מזינות את הנתונים ומחשבות את כל מה שנדרש. כמו כן, ניתן פשוט לעשות "העבר" על מייל שקיבלת עם חשבונית לכתובת בדואר אלקטרוני מסוימת (שניתן לך) ובכל מנענו ממך להדפיס את החשבונית ולזכור למסור לנו פיזית אלא פשוט לבצע העבר במייל וזה כבר אצלנו (תוך פרק זמן קצר וכבר אתה רואה את ההוצאה הזו בדוח רווח והפסד שלך, מקבלת ביטוי בתשלום המע"מ שלך ועוד).
  3. שקיפות מלאה באפליקציה אונליין– אין יותר הפתעות בסכומי תשלומי המיסים!!! בכל זמן נתון אתה יכול לדעת מהו סכום המע"מ שאתה צריך לשלם ומקדמות למס הכנסה, כך שהחישובים מתבצעים אונליין תמיד!
  4. הצגת דוחות באפליקציית רואה חשבון- למעשה, בכל זמן נתון הלקוח יכול לדעת להפיק דוח רווח והפסד, דוח הרכב הכנסות, דוח תשלומי מע"מ, מס הכנסה ועוד. אין צורך יותר להתקשר למנהל החשבונות שיש לך את דוח רווח והפסד ועד שהוא ישלח… באפליקציה יש לך את זה זמין 24/7.
  5. אין צורך יותר למסור הוצאות לרואה החשבון– זהו! השיטה המסורתית חלפה לה, מהיום בשיטה של הנהלת חשבונות באפליקציה אין צורך יותר להיות מתורת ולסוע לרואה החשבון למסירת מסמכים, פשוט מצלמים את ההוצאות באפליקציה בתוך שניות בודדות או עושים "העבר" בדואר אלקטרוני, בזה מסתיימת ההזנה של ההוצאות ומכאן מנהלי החשבונות של המשרד מזינים, בודקים וקולטים את כל המסמכים כך שאונליין אתם מתעדכנים באילו מסמכים נקלטו ואילו טרם. המסמכים שנקלטו כבר מובאים בחשבון בכל הדוחות (לצורך חישוב במע"מ, רווח והפסד וכו')

הנהלת חשבונות באפליקציה יתרונות וחסרונות

יתרונות:

  1. שקיפות מלאה של המצב בעסק (רווח והפסד, ניתוחי הכנסות ועוד)
  2. זמינות אונליין 24/7
  3. מבטל את הצורך להגיע לרואה החשבון למסור מסמכים
  4. חוסך את הצורך בהדפסת מסמכים
  5. ניתן לראות בכל זמן נתון אם סופקה חשבונית מסוימת או ממה מורכבת כל הוצאה (אילו מסמכים)

חסרונות:

  1. למי שיש המון הוצאות, הסריקה עלולה להוות מטרד.
  2. יש צורך לשמור את כל מסמכי המקור (גם בשיטה המסורתית, הרואה חשבון מוסר את קלסר הנהלת החשבונות לאחר שנה, אבל עכשיו עליכם לשמור את כל החשבוניות בקלסר).

לסיכום

משרדנו התקדם טכנולוגית ומאפשר לכלל לקוחותיו לעבוד בשתי השיטות הקיימות, גם במסירת החומר אחת לחודש או חודשיים וגם מאפשר לעבוד עם אפליקציה לניהול הנהלת חשבונות לעסק.

יש לך שאלה? שלח עוד היום הודעה ונחזור אליך בהקדם האפשרי.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק