ביקורת שכר עובדי שמירה וניקיון- הגברת האכיפה

חוק להגברת האכיפה של דיני העבודה מחייב עסקים אשר מתקשרים עם חברות שמירה, ניקיון והסעדה (קייטרינג במקום העסק) לערוך ביקורת על שכר העובדים של נותן השרות.

ביקורת השכר כאמור, הינה חייבת להתבצע על ידי בודק שכר מוסמך. בדיקת השכר מגנה על העסקים שמזמינים את השרות בעיקר בהיבט הפלילי אך גם בהיבט האזרחי הדבר מקבל משקל, שכן העסק מצטייר באופן אוטומטי כחברה מאורגנת, מסודרת שפעלה כחוק וניסתה למנוע הלנת שכר בקרב עובדי השמירה וניקיון המועסקים בעקיפין ע"י העסק.

בודק שכר מוסמך

לצורך יישום החוק להגברת האכיפה על קיום דיני העבודה והשכר של עובדי הניקיון והשמירה חוקקו תקנות המגדירות מיהו בודק שכר מוסמך. משרדנו עבר את הקורס בהצלחה ובעל תעודת בודק שכר מוסמך מטעם משרד הכלכלה.

בימים אלו אנו עורכים ביקורות שכר לחברות שונות ובניהם לקופת החולים כללית, למשרד הכלכלה (ביקורת מסלול תעסוקה) ועוד עסקים וגופים שונים.

יצוין שישנם מעסיקים רבים שנקנסו ועמדו לדין ובניהם חברות ועמותות בסכומי עתק.
ישנה אכיפה מרובה בתחום ולכן אנו ממליצים לא להקל ראש עם בנושא הנ"ל ולפעול בהתאם לחוק ולתקנות ולערוך ביקורת שכר בהתאם לנהלים באמצעות בודק שכר מוסמך.

סנקציות ואכיפה

משרד הכלכלה עורך אכיפה מנהלית ופלילית לחברות המפרות את החוק. מדובר בקנסות בסכומים משמעותיים מאוד ואף בסנקציות פליליות ולכן המלצתנו לפעול בהתאם להוראות החוק ולשכור שרותי בודק שכר מוסמך על מנת לא להימצא במצב שכזה מול משרד הכלכלה.

משרדנו מספק שרותי בודק שכר מוסמך בהתאם לחוק הגברת האכיפה ללקוחות שונים וביניהם עשרות ביקורות בשנה לקופת חולים כללית.

לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים, השאר פרטים באתר ונחזור אליך במהרה.

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק