הגשת דוח שנתי לעוסק מורשה

האם אני חייב בהגשת דוח שנתי למס הכנסה?

מי שחייב בהגשת דוח שנתי למס הכנסה הוא:

  1. עצמאי- אם פתחת עוסק מורשה או עוסק פטור.
  2. משכורת (לרבות קצבאות ממעביד או מקופת גמל, קצבה שהוונה ומענק פרישה החייבים במס), וכן הכנסה של עובד ממימוש מניה שהוקצתה לו בהקצאת מניות באמצעות נאמן (כאמור על-פי סעיף 102 לפקודה), בתנאי שנוכה מהם מס כחוק, ובסכום שאינו עולה על 721,560 ₪ בשנת 2024.
  3. דמי שכירות-דמי שכירות ששולם עליהם מס לפי סעיף 122 לפקודה (מס בשיעור %10 ,בתנאי שעמדת בדרישות החוק), ובלבד שההכנסה מדמי השכירות לא עלתה על סך של 333,000 ש"ח בשנת 2016.
  4. הכנסת חוץ שנקבע לה פטור ממס או ששולמה בשלה מקדמת מס (“בדיווח מקוצר), או שנוכה ממנה מלוא המס במקור, שסכומה אינו עולה על סך של 333,000 ש"ח בשנה.
  5. הכנסה מריבית המוגדרת כהכנסה מריבית, מדמי ניכיון מהפרשי הצמדה או מרווחים על תוכניות חיסכון, פיקדון, או קופת גמל, אשר נקבע לה פטור ממס או נוכה ממנה מלוא המס על-פי הפקודה, אם סכום ההכנסה אינו עולה על 636,000 ש"ח בשנה.

ישנן עוד סיבות רבות ומגוונות של החובה בהגשת דוח שנתי למס הכנסה. רואי החשבון שלנו ויועצי המס ישמחו להעניק לך שרות ולעמוד לרשותך בכל שאלה.

דוח שנתי למס הכנסה – טופס 1301

דוח שנתי למס הכנסה כולל את כל ההכנסות וההוצאות שהיו לאדם בעסק, את כל ההכנסות שהיו לו מכל מקור שהוא לרבות הכנסות מחו"ל, מריבית, מרווחי הון, ממכירת מקרקעין, מהשכרת דירת מגורים או נכס מסחרי אחר ועוד.
בדוח השנתי יש לציין גם את כל זיכוים והניכויים  שהנכם זכאים כגון: נקודות זיכוי על ילדים, תואר, חייל משוחרר, תרומות מוכרות למ"ה, תשלומים לביטוח לאומי כעצמאי, תשלומים לפנסיה, לביטוח חיים, לאבדן כושר עבודה, לקרן השתלמות וכו'.
חשוב למלא את הדוח השנתי באופן מקצועי וזאת מאחר והחסרת מידע או אי רישומו באופן נכון יכול להוביל לחיוב מס שלא לצורך.
לדוגמה: אם לא רשמתם את התואר או ציינתם את הפרטים של הילדים לקבלת נקודות הזיכוי יש לזה השלכה של תשלום מס של אלפי שקלים!
כמו כן, ישנן הוצאות רבות שניתן להכיר בעסק דבר שאם לא ירשם יכול להוביל הן לתשלום מס מיותר והן לתשלום עבור ביטוח לאומי.
משרדנו מעסיק רואי חשבון ויועצי מס בעלי ידע רב, עם ניסיון של שנים רבות בתחום.
להגשת דוח שנתי התקשרו- 03-6131490
משרדנו מספק שרותים בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, בת ים, חולון, גבעתיים, בני ברק, הרצליה, כפר סבא. משרדנו משתמש בשרות שליחים באזור גוש דן ובאשור השרון כך שאין צורך אפילו לצאת מהבית/מהעסק.
משרדנו מאחל לכם המון הצלחה בעסק!  אנו מאמינים שכל אדם טוב במה שהוא עושה ולכן מומלץ מאוד להתייעץ איתנו. עוד יצוין כי השרות שלנו יחסוך לכם עשרות שעות של קריאה ולמידת הנושא באינטרנט וכן יחסוך בתשלומי המיסים שלכם באופן מוכח!
אין מהאמור לעיל מהווה ייעוץ מקצועי ו/או חוות דעת. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו- עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. לצורך עשיית שימוש במידע באתר, יש לצור קשר לפגישת ייעוץ מקצועית ומקיפה.
חיפושים פופולריים: הגשת דוח שנתי, הגשת דוח שנתי, למס הכנסה, הגשת דוח שנתי, הגשת דוח שנתי לרשם החברות, הגשת דוח שנתי למס הכנסה פטור, הגשת דוח שנתי לשכירים, הגשת דוח שנתי עד מתי, הגשת דוח שנתי מחיר, הגשת דוח שנתי מקוצר, הגשת דוח שנתי עוסק מורשה.

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק