החזר מס שבח

לא פעם יוצא לנו לגלות כי אנו זכאים לקבל סכום כסף אליו לא היינו מודעים בכלל, האפשרות הזאת הופכת להיות מהותית יותר ויותר לבעלי עסקים או לבעלי נכסים אשר לא מודעים לאופציה של החזר מס שבח. אם אנו לא יודעים לבקש את מה שמגיע לנו אף אחד לא יבוא לתת לנו מתנות.
כל מה שקשור למס שבח הינו נושא סבוך אשר קשה מאוד להבין אותו לעומקו, ולכן חשוב מאוד להיעזר ברואה חשבון או ביועץ מס מנוסה ומיומן אשר יעזור לכם להבין האם אתם זכאים לקבל החזר מס שבח חלקי או מלא על עסקאות שביצעתם. החזר מס שבח יכול להתחיל מאלפי שקלים לנכס, ויכול גם להגיע למצב של עשרות ואף מאות אלפי שקלים! לכן חשוב מאוד שתבררו את הנושא לעומק.
 

החזר מס שבח – מי זכאי?

החזר מס שבח מתרחש ברוב המקרים על נכסים הנמצאים בצמיחה וסכום המכירה שלהם הינו גבוה ממחיר השוק שלהם. לכן מי שימכור את הנדל"ן יצטרך לשלם "מס שבח". מי ששילם מס שבח בשנים האחרונות יכול לברר את זכאותו להחזר מס שבח ממספר סיבות. על מנת להבין את גובה הזכאות או את זכאותכם הכלכלית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל רואה החשבון שמומחה בתחום מיסוי מקרקעין ויבחן את כל שומת מס השבח שנערכה לכם לרבות הדוחות השנתיים למס הכנסה שהוגשו (אם הוגשו) ואת ההכנסה החייבת שלכם בשוטף וזאת בין היתר ע"י פריסת מס שבח. ובתוך זמן קצר תקבלו את התשובה המיוחלת – האם אתם זכאים לקבל החזר מס שבח על אחת או על כמה מהעסקאות שביצעתם או שלא.
החזר מס שבח הוא ללא ספק נושא אשר נכנס לתודעה בשנים האחרונות בעקבות ליקויים רבים במס ההכנסה ואצל עורכי הדין שמגישים את המסמכים להוצאת שומת מס שבח, אשר גרמו ללקיחת מס שבח גבוהים אשר יכולים להיות מוחזרים אליכם באמצעות מספר פעולות שיכולות לספק לכם בחזרה סכומי כסף לא מבוטלים בכלל! אז למה אתם מחכים? בואו לראות האם אתם או אחד מהמכרים שלהם זכאים לקבל החזר מס שבח!

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק