הקמת ופתיחת חברה

מה זה חברה בע"מ?

הקמת חברה פרטית הינה למעשה הקמת ישות משפטית ברשם החברות. הישות המשפטית הזאת היא מעיין "בן אדם וריטואלי" שמי שמקים אותו הוא הבעלים שלו (בעל מניות).
חברה פרטית כפופה לכל הוראות דין לרבות חוק החברות, תשנ"ט-1999.
להבדיל מעצמאי (עוסק מורשה), חברה פרטית חייבת ברואה חשבון וזאת מכח חוק החברות ופקודת מס הכנסה.
הנהלת החשבונות של חברה בע"מ הינה בשיטה של הנהלת חשבונות כפולה. הנהלת חשבונות זו מציגה את כל הנכסים וההתחייבויות שיש לחברה ובכך מציגה שקיפות רבה לקוראי הדוחות הכספיים, ניתוח החייבים והזכאים, בחינה מעמיקה יותר של המצב הכספי לרבות תזרים המזומנים..

יתרונות וחסרונות של פתיחת חברה?

היתרונות והחסרונות של פתיחת חברה הינם רבים ושונים בהתאם לכל אופי של פעילות עסקית.
להלן חלק מהיתרונות והחסרונות שיש בהקמת חברה בע"מ (חברה פרטית):
תדמית עסקית– תדמית עסקית של חברה בע"מ היא גבוהה מאוד, חברה בע"מ עושה רושם על הלקוחות והספקים ומייצרת תחושת ביטחון. להבדיל עצמאי שהלקוח מבין שאתם קטנים או בינוניים וזה מספק פחות תחושת ביטחון. לכן, ככל ותדמית עסקית רלוונטית לכם אז עדיף להקים חברה.
מעקב אחר הוצאות- הנהלת החשבונות של חברה בע"מ הינה הנהלת חשבונות בשיטה הכפולה ומשמעותה שכל שורה בבנק עוברת דרכנו ולכן, גם אם אתם שכחתם להביא לנו חשבוניות של ההוצאות שלכם זה אוטומטית יצוף לנו ואז אנחנו נדרוש קבלת החשבוניות. מניסיוננו הרב, עצמאים רבים שוכחים לקחת חשבוניות דבר שגורם לכך שהם מפסידים את החזר המע"מ ומשלמים יותר מס הכנסה וביטוח לאומי.  מחד ישנו יתרון עצום בניהול הנהלת חשבונות כפולה- הנהלת חשבונות לחברה פרטית (לאור הביטחון שכל ההוצאות מוכרות ונרשמות וישנו מעקב איכות על ההוצאות וההכנסות) מאידך עלות של הנהלת חשבונות כפולה הינה יקרה מאוד ביחס להנהלת חשבונות לעצמאיים.
השקעות בעסק- במידה ואתם צריכים לרכוש נכסים בעסק כגון: מלאי, מכונות, ציוד וכדומה. ישנו יתרון בחברה בע"מ על פני עצמאי (עוסק מורשה).
חיסכון במס- נכון לשנת 2017, ברווח של בין 180 אלף ועד 250 אלף ₪ בשנה, עצמאי משלם לביטוח לאומי ומס הכנסה ביחד 48% ואילו חברה משלמת מס של 46%  כולל דיבידנד. כך שכבר בהכנסה של עד 250 אלף בשנה יש חיסכון של 2% בתשלומי המיסים, מעבר להכנסה של 250 אלף בשנה יש חיסכון של 5% בתשלומי המיסים. אציין שזה לאחר התחשבות בהכרה בתשלומי ביטוח לאומי לעצמאיים ולאחר הכרזה על דיבידנד בחברה.

שלבי הקמת חברה פרטית?

ראשית אציין שמשרדנו מלווה את היזמים משלב הרעיון, כך שאנו בוחנים ביחד איתך את הפוטנציאל העיסקי, את הסיכונים והסיכויים, את היתרונות והחסרונות , לאחר מכן במידה ויוחלט על הקמת חברה, משרדנו יקים עבורך את החברה ברשם החברות.
הקמת חברה ברשם החברות- תחילה יש לפתוח את החברה ברשם החברות. ברשם החברות יש לשלם אגרה של כ- 2,600 ש"ח.
פתיחת חשבון בנק- יש לפתוח חשבון בנק לחברה.
פתיחת תיק ברשויות המס- בדרך כלל, יש לפתוח תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
לאחר מכן, אתם יכולים לצאת לדרך!
מחפשים אפשרויות של גיוס אשראי? – פנו אלינו – יש לנו יצירת קשר עם קרנות ללא ריבית וללא הצמדה!
שקל הלוואה מול שקל החזרה! עד 240,000 ש"ח ל- 36 תשלומים חודשיים.
לפתיחת חברה בחינם התקשרו- 03-6131490
משרדנו מאחל לכם המון הצלחה בעסק!  אנו מאמינים שכל אדם טוב במה שהוא עושה ולכן מומלץ מאוד להתייעץ איתנו. עוד יצוין כי השרות שלנו יחסוך לכם עשרות שעות של קריאה ולמידת הנושא באינטרנט וכן יחסוך בתשלומי המיסים שלכם באופן מוכח!
אין מהאמור לעיל מהווה ייעוץ מקצועי ו/או חוות דעת. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו- עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. לצורך עשיית שימוש במידע באתר, יש לצור קשר לפגישת ייעוץ מקצועית ומקיפה.

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק