פתיחת עוסק זעיר

לכל עסק חשוב לנקוט במשנה זהירות כאשר הם מתנהלים אל מול רשויות המס השונות, אך לעסק הנמצא בתחילת דרכו כל טעות היא קריטית ואף הרסנית בחלק מהמקרים. ולכן כאשר מתחילים בתהליך של פתיחת עוסק זעיר (עוסק פטור ) אל מול המוסדות הממשלתיים, ועוד לפני תחילת הפעילות העסקית של העסק שלכם חשוב לשכור רואה חשבון אשר ילווה אתכם בצעדים הראשוניים. ההליך של פתיחת עוסק זעיר הוא אומנם פשוט וקל על פניו, ולכן חלק מהעסקים מעדיפים לבצע את הפעולה לבד וללא הוצאות מיותרות. אך התנהלות לא נכונה אל מול רשויות המס יכולה לגרור לקנסות ואף לעיקולים, ואם אינכם בקיאים מספיק בכל נושאי המס לא מן הנמנע כי טעויות יהיו חלק בלתי נפרד משגרת יומכם העסקי.

פתיחת עוסק זעיר- מה כוללת?

משרדנו לא רק פותח תיקים ברשויות המס דבר שגם אתם יכולים לעשות ללא כל בעיה, אלא מעניק פגישת הדרכה מקיפה בכל הנושאים החשובים לפתיחת עסק (עוסק זעיר/פטור, עוסק מורשה וחברה בע"מ). כגון: מהם הדיווחים למע"מ, מתי משלמים למס הכנסה וביטוח לאומי (אם בכלל), מהם הוצאות המוכרות, מהם המסמכים שצריכים לשמור על מנת שההוצאה תהיה מוכרת, מתי מפיקים קבלה, איך מבטלים קבלה , מה זה פטור מניכוי מס במקור ועוד.
 

פתיחת עוסק זעיר – תיתנו למקצוענים לעזור לכם!

רואה חשבון מקצועי יוכל לנתב את העסק שלכם הנמצא בחיתוליו בצורה נכונה ואידאלית, כך תבצעו מינימום של טעויות ומקסמו את כל הפוטנציאל העסקי שלכם. פתיחת עוסק זעיר אומנם זוהי הפעולה הפשוטה ביותר, אך לדעת כיצד להתנהל אל מול הרשויות ואל מול הדוחות השונים זהו לא משחק ילדים. זה הזמן שלכם עוד בטרם תתחילו את הפעילות העסקית, להצטייד ברואה חשבון מנוסה ומיומן כזה אשר יכול להציל אתכם ממצבים לא נעימים ולספק לכם את מעטפת ההגנה שכל כך חסרה לכם ואתם כל כך זקוקים לה בתחילת דרככם.
 

פתיחת עוסק זעיר – אל תהיו פזיזים!

אחת הטעויות הגדולות ביותר של כל בעליי עסק מתחיל כאשר חושבים על פתיחת עוסק זעיר היא הפזיזות, מרוב שהם רוצים להתחיל את הפעילות העסקית הם שוכחים להעמיד לצידם את אנשי המקצוע הנכונים לצורך ההצלחה. איש המפתח המרכזי ביותר להצלחה של פתיחת עוסק זעיר הוא רואה חשבון, כאשר תחת חסותו מתבצעת כל הפעילות המהותית של העסק. תחת חסותו של רואה החשבון ניתן למצוא אחריות על התנהלות אל מול רשויות המס, עיבוד והפקת דוחות חשובים הקשורים לעסק וכל הנושא התנהלותי עם עובדי החברה. לכן כאשר צריך פתיחת עוסק זעיר אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר לעסק שלכם, ואל תיתנו לפזיזות להפוך את כל החלום שלכם לכישלון.

מהי עלות שרותי רואה חשבון לעוסק זעיר?

עלות השרותי רואה חשבון לעוסק פטור הינם נמוכים מאוד וזאת אכן לאור העובדה כי אין לו הרבה עבודה באופן השוטף, כך שהדרכה וליווי שוטף של גורם מקצועי יכולה לעזור לעסק ולהזניק אותו למעלה. ההדרכה והליווי יכולים להיות בחסכון בתשלומי המס, חיסכון בזמן למידת הנושא באינטרנט וטיפים שוטפים על התנהלות נכונה מול ספקים, לקוחות וכו'.
חיפושים פופולריים: פתיחת עוסק זעיר, פתיחת עוסק זעיר בבית פטור, פתיחת עוסק זעיר במס הכנסה, פתיחת עוסק זעיר שכיר, פתיחת עוסק זעיר שלבים, פתיחת עוסק זעיר באינטרנט, פתיחת עוסק זעיר מדריך, פתיחת עוסק זעיר במע"מ, פתיחת עוסק זעיר עצמאי, פתיחת עוסק זעיר תל אביב.

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק