עדכון לקוחות מס' 1- מלחמת "חרבות ברזל"

לקוחות יקרים,

משרדנו מקווה מאוד שתקופת המלחמה עוברת עליכם ועל יקירכם בסדר ככל האפשר.

כולנו מתפללים לשלומם של לוחמנו ולחזרה הביתה של החטופים בשלום ובמהרה.

המלחמה משפיעה על המשק כולו, לכן ריכזנו עבורכם מספר נושאים:

1. מענקים ואבטלה- אתמול משרד האוצר עדכן שהוא עובד על מענקים בסגנון תקופת הקורונה- טרם אושרו המענקים ולכן כרגע אין לנו מידע למסור בנושא. לגבי אבטלה (חל"ת) אין הנחיות מיוחדות כרגע, עם זאת יש צפי שיהיו הקלות בנושא לכן מומלץ לעובדים שפוטרו/חל"ת למלא טופס ייעודי ללשכת התעסוקה וביטוח לאומי- לחץ כאן. כמו כן, עדכונים שוטפים של הביטוח לאומי לחץ כאן.


2. דחיית מועדי דיווח- כרגע יש דחיה של דיווח מעמ ספטמבר (מי שמדווח כל חודש ולא כל חודשיים) בלבד עד ליום 27.11.23.


3. תרומה לחיילים – במידה וברצונכם לתרום (התרומה מוכרת לפי סעיף 46) אני וחברים שלי מארגנים תרומות, יש לנו קשר עם חיילים ונתן להם בדיוק מה שהם צריכים. לחצו כאן לתרומה.


4. הלוואות בערבות המדינה- משרד האוצר פרסם הקלות בקבלת הלוואות בערבות המדינה בדומה לתקופת הקורונה אך שבתקופה זו הריבית במשק גבוהה מאוד (להבדיל מתקופת הקורונה)- אם אתם צריכים עזרה בתחום הזה משרדנו עובד עם מומחים בתחום וניתן ליצור קשר איתנו ונתאם ביניכם.


5. הטבת ייעוץ עסקי- חבילת סיוע חירום ללא עלות מחברת פתרונות אפקטיביים (ניר דובדבני) החבילה כוללת את הקורס להיות אלפא בעסקים של ניר דובדבני + קורס  ׳12 השיעורים להצלחה ואושר מעשי׳ של אלון אולמן, שניהם במתכונת אונליין + ספרו של אלון אולמן ׳פריצת גבולות׳.
בנוסף במידה והנכם מעוניינים, מזמינים אתכם לפגישה (פיזית או בזום) עם יועץ עסקי או אישי לבחירתך ללא עלות. להלן לינק לציין סניף המטה יהוד

6. במידה ואתם מחפשים לקוחות חדשים – לרכישת לידים משרדנו ממליץ על חברת יס פליז – לחץ כאן למילוי פרטים ויחזרו אליכם, במידה ואתם מעוניינים בהקמת קמפיין ברשתות חברתיות אפשר ליצור איתנו קשר בנושא, יש לנו לקוחות מומלצים בתחום.

7. דיני עבודה- יש חוקים מיוחדים שמדברים על העסקה בתקופת מלחמה (אין חוקים מיוחדים למלחמה הספציפית פרט לזה ששר הכלכלה חתם על צו הארכת משך יום עבודה מ 12 שעות ל 14 שעות והרחבת היקף שעות נוספות) לחצו כאן למאמר של חברת חילן בנושא.

תאריך העדכון: 16.10.23

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק